Dagens :-)

Jag har lärt mig att med positivt tänkande så blir man lite gladare och dagen blir lite bättre så här ska jag ha min positiva tanke, en sak jag är tacksam för eller glad över. Så här kommer dagens positivitet. Dagens :-)


Nya krafter!

söndag 6 januari 2013

Redy, Stedy, Go!

Nu är jag peppad och redo för hårdhandskarna!

Jag var på gymmet för första gången i år och.....jag överlevde! :-) Woohooo!!!

Imorgon är första dagen (igen) på min eviga kamp mot min övervikt. Det är faktiskt lite otroligt att jag fortfarande hittar motivationen då jag har kämpat så länge men skam den som ger sig!

Jag har vägt in mig och mätt mig i kväll och planerar att ha invägning varje söndag kväll och ska hålla mina mätningar till 1 gång i månaden.
Jag ska kombinera poängräkning enligt ViktVäktarna och jag har några måltidsersättningar kvar som jag tänkte försöka använda lite som en kickstart...

Allt detta ska antecknar jag i en "dagbok".

Träning ska också ske, jag har planerat att försöka få in minst 30 min av rörelse varje dag, minst!

Nu ska det bannemin funka!


I slutet av veckan ska jag på ett möte med en dietist, är nyfiken på vad hon har att säga.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar