Dagens :-)

Jag har lärt mig att med positivt tänkande så blir man lite gladare och dagen blir lite bättre så här ska jag ha min positiva tanke, en sak jag är tacksam för eller glad över. Så här kommer dagens positivitet. Dagens :-)


Nya krafter!

måndag 26 augusti 2013

Vilken dag:)

Ibland blir man så glad när en dag har varit bra.
Min dag i dag, måndag 26:e aug 2013, har banne mig varit en bra dag, man bara vet det då man kryper till kojs och känner sig nöjd.
Jag har jobbat på på jobbet, fixat med gymkortet (det behövde förnyas), lämnat in bilen för fix, tog en promenad med min kära kusin - det blev 4 km.
Jag har håller mig till min dietplan, fått in 2 st tårt beställningar och avvaktar för ev. ytterligare en......:)
En sån produktiv dag!:) då får man faktiskt känna sig nöjd:)
Är Dick tveksam på vad jag är mest nöjd med..... Men tror att det är liksom allt ihop som gör det bra:)
Nu får vi hålla tummarna för att fler sådana här dagar sker!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar