Dagens :-)

Jag har lärt mig att med positivt tänkande så blir man lite gladare och dagen blir lite bättre så här ska jag ha min positiva tanke, en sak jag är tacksam för eller glad över. Så här kommer dagens positivitet. Dagens :-)


Nya krafter!

tisdag 15 maj 2012

Min första leverans :-)

Idag kom min första leverans av varor för att kunna utföra tårtdekoration :-) att ett litet paket kan göra en så glad och ivrig.....
Jag mottog formdynor och paste färg...... har även en avi (för tro inte att sakerna levereras till samma postutlämningsställe) för uthämtning av troligen min andra beställning.... jag är som ett litet barn på julafton! :-)
Köpte även en mindre springform, 18 cm, så mina "ge bort" tårtor inte blir allt för stora....
Hittade den i affären http://www.kokskompaniet.se/Matlagningsredskap.html, det är härligt att gitta en butik, där man kan gå in i och titta runt, känna på m.m. + det var faktiskt svårt att hitta springformar i andra storlekar .....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar