Dagens :-)

Jag har lärt mig att med positivt tänkande så blir man lite gladare och dagen blir lite bättre så här ska jag ha min positiva tanke, en sak jag är tacksam för eller glad över. Så här kommer dagens positivitet. Dagens :-)


Nya krafter!

onsdag 30 maj 2012

ViktVäktarna

Ringde viktväktrna idag och bad dem "frysa" mitt konto, känner att jag måste få en pause, orkar inte ta hand om det just nu också utöver alla de andra sakerna jag har....
Jag ska självklart ha hälsosam matintag i åtanken men som sagt känner att jag behöver släppa min "ågren" från vecka till vecka ett tag.
Ska kanske prova på detta med mättande dag och se hur det fungerar, måste dock lita på min opålitliga våg men så kan det ju vara.

Jag ska planera och fundera ut en bra taktik så jag är "fit for fight" igen efter sommaren.
Matplanera lite bättre, göra upp en veckoplan att följa, eller ha som riktlinje.

har någon några tips/råd/taktik för detta som de vill dela med sig av?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar