Dagens :-)

Jag har lärt mig att med positivt tänkande så blir man lite gladare och dagen blir lite bättre så här ska jag ha min positiva tanke, en sak jag är tacksam för eller glad över. Så här kommer dagens positivitet. Dagens :-)


Nya krafter!

torsdag 10 maj 2012

Planerna fortsätter...

Jag var på IKEA häromdagen och fick snackat med en köksinredare där och det ser bra ut! :-) Mina ideér var bra och det är "bara" att köra på så nu börjar kalkyleringen av kostnader.

Köpte lite saker där också som tex:
Stektermometer, bra att ha för både matlagning och bakning.
Snurrbricka för att göra tårtor på,
Bakform i silikon och
Tavelhylla för alla kryddor.

Det jag planerar är att fixa är:

2 st grundtal vägghyllor som ska vara ovanför spisen.
1 st troligen även grundtal stång som man har över diskbänken, på kaklet....
funderar ävn på att fixa med "hörnhyllor" där man kan ha lite mer förvaring, har inte hittat en given sådan så ska antagligen fixa ett hemmabygge för det. Det ska sitt där köksskåpen slutar, liknande "displayhyllor"...
Det är rätt svårt att förklara märker jag men men.....
Sakta men säkert kommer detta att bli kanonbra! :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar